Instytut Geografii · Wydział OiG · Uniwersytet GdańskiListopad 22 2017 04:30:43
Nawigacja
Strona główna
Dyrekcja Instytutu
Rada Instytutu
Biblioteka IG
Kalendaria
Kierunki studiów
Rekrutacja
Plany studiów
Programy studiów
Plan zajęć
Konsultacje
Prace i egzaminy dyplomowe
Informacje dla studentów

SKNGP UG
SKNG UG
KNDG UG
PTG

Przewody doktorskie / procedury
Konferencje
Konkursy
Inne informacje

Odnośniki
Mapa strony

Standaryzacja podpisów w wiadomościach poczty elektronicznej

Dyrekcja Instytutu Geografii prosi o przeprowadzenie standaryzacji podpisów w wiadomościach poczty elektronicznej wysyłanych z sekretariatów katedr. Poniżej znajdują się przygotowane pliki w formacie graficznym wraz z wygenerowanymi QR Code.

Każdy QR Code zawiera najważniejsze informacje takie jak adres, nr telefonu czy adres strony internetowej katedry.

Aby podpisy pojawiały się automatycznie w wysyłanej wiadomości, należy odpowiednio skonfigurować klienta poczty elektronicznej.

Pobrany plik należy pobrać i rozpakować do dowolnego folderu. Następnie wystarczy w konfiguracji konta e-mail uaktywnić opcję dołączania wizytówki i wskazać na plik HTML.

Opis konfiguracji klientów poczty e-mail
  • opis konfiguracji programu Outlook Express.

  • opis konfiguracji Outlook 2007/2010:
    • tworzymy podpis o nazwie takiej jak plik podpisu - opis jak utworzyć podpis,
    • wyłączamy Outlook i podmieniamy plik podpisu w folderze C:\Documents and Settings\NAZWA KONTA UŻYTKOWNIKA\Dane aplikacji\Microsoft\Podpisy.

  • opis konfiguracji Mozilla Thunderbird:
    • wchodzimy w menu "Narzędzia",
    • następnie "Konfiguracja kont",
    • w opcjach wybranego konta na dole ekranu wybieramy opcję "Używaj treści z pliku, (tekstowego, HTML, obrazka):",
    • następnie klikamy "Wybierz",
    • wskazujemy plik HTML z podpisem.

  • opis konfiguracji klienta poczty UG SquirrelMail:
    • pobrany plik podpisu otwieramy w Notatniku Windows,
    • w Notatniku Windows w menu "Format" odznaczamy opcję "Zawijanie wierszy",
    • logujemy się na swoje konto pocztowe,
    • wchodzimy w "Opcje" (na górze strony),
    • następnie "Dane użytkownika",
    • wklejamy przygotowaną treść podpisu z Notatnika do okna "Podpis:",
    • na dole zaznaczamy "Dołączaj podpis:" i klikamy "Wyślij",
    • jeżeli domyślny format wyświetlania redagowanej wiadomości nie jest ustawiony na HTML, tworząc nowy list musimy pamiętać, aby wybrać opcję "Compose in HTML".

Poniżej można pobrać przygotowane podpisy. Mają one postać archiwów ZIP. Wewnątrz znajduje się plik HTML z podpisem.

Po instalacji podpisu proszę sprawdzić poprawność danych.

Pomocy w konfiguracji podpisów udziela mgr Piotr Grzybowski.


Prezentacja jednostek:

K. Geogr. Społeczno-Ekonom.
K. Geogr. Fiz. i Kszt. Środowiska
K. Geogr. Rozwoju Regionalnego
K. Geomorf. i Geol. Czwartorzędu
K. Gospodarki Przestrzennej
K. Hydrologii
K. Limnologii
K. Meteorologii i Klimatologii
Prac. Analiz Terytorialnych
Prac. Dydaktyki Geografii
Prac. Kart., Teledet. i SIG
Prac. Rek. Zmian Środowiska
Stacja Limno. w Borucinie
Login
Nick

Hasło



Zapomniałeś hasło?
Poproś o nowe tutaj.